Tuesday, September 7, 2010

Rumah Pertamaku

salam.........entry kali ni aku nk share skit..(promote)....rumah pertama aku yg aku beli tahun lepas.....ye la lepas setahun aku keje...aku rase teringin nk beli rumah...eerrmm time tu baru belajar nk beli umah la....so aku try la cari mcm2 maklumat....mmg menarik aku tgk beli2 rumah ni...so aku try la....baru belajar beb...hehe...aku try utk cari rumah sekitar puchong...bukit jalil...cheras.....eerrmm tapi x memuaskn hati la...rumah lama je...harga plak agak mahal....aku terus mencari...hingga la aku terlihat ada pameran jualan rumah kat satu shoping mall kat bangi.....rumah dari Seri Pajam Development....eerrmm design rumah mmg menarik..............so....aku try survey dulu kat mana....eerrrmm.....ok la...ngantuk la plak.........................

No comments:

Post a Comment